O nas

Zanim kupisz – FinalCheck!

FinalCheck jest niezależną stroną porównującą produkty. Naszą misją jest upewnienie się, że jesteś tak dobrze poinformowany, jak to tylko możliwe, zanim zdecydujesz się na zakup online. Wspieramy konsumentów poprzez rzetelnie zbadane informacje o produktach, dobrze ułożone tabele porównawcze i konkretne porady.

Podejmowanie właściwej decyzji

Nasi doświadczeni redaktorzy badają produkty z różnych źródeł, oceniają każdy artykuł i dokładnie porównują każdy szczegół.

Nasza strona jest już domem dla tysięcy różnych produktów, wybranych tak, aby odzwierciedlały potrzeby naszych klientów online. Na przykład, strona porównuje elektronikę użytkową, rowery, narzędzia ogrodowe i wiele, wiele więcej. Nasz zespół redakcyjny jest zawsze na tropie najlepszych nowych produktów na rynku.

Dla każdego artykułu, decydują się na trzy różne podejścia do swoich porównań w oparciu o informacje o produktach online i to, co naszym zdaniem nasi czytelnicy chcą zobaczyć.

Porównanie

Porównanie

Nasze porównania wykorzystują starannie zbadane informacje, oceny ekspertów, wyniki z instytutów badawczych i opinie użytkowników. Wybieramy to podejście, gdy nie możemy sami przetestować produktów ze względu na wykonalność lub dostępność.   

przewodniki_i_infografiki

Przewodniki i infografiki

W naszych poradnikach i infografikach poruszamy tematy, które są istotne dla konsumentów. Analizujemy statystyki, porównujemy koszty i oceniamy oferty godnych uwagi sprzedawców internetowych. Zebrane informacje przedstawiamy w jasny i zwięzły sposób za pomocą wizualizacji danych i infografik.

Nasz proces pracy

Porównując produkty, wcielamy się w rolę krytycznego klienta. Zazwyczaj pierwszym krokiem, jaki wykona ktoś, kto chce kupić nowy telewizor, nową pralkę czy nowy rower, będzie przeszukanie rynku w poszukiwaniu najlepszych ofert. Po tym następuje dokładne zbadanie i porównanie poszczególnych dostępnych produktów. Nasi redaktorzy robią dokładnie to samo, tylko na większą skalę. Działają przy tym bezstronnie, zgodnie z prawdą i profesjonalnie. Producenci i sprzedawcy nie mają wpływu na nasze kryteria i wyniki testów.

analiza-rynku

Analiza rynku

Analizujemy rynek i starannie wybieramy najpopularniejsze artykuły w każdej kategorii. Dbamy o to, aby pokazywać tylko te produkty, które są rzeczywiście dostępne online.

badania

Badania

Nasze recenzje uwzględniają wszystkie informacje potrzebne do dokonania świadomego zakupu. Nawet posuwamy się tak daleko, że uwzględniamy opinie i oceny klientów.

zestawienia_porownawcze

Zestawienia porównawcze

Prezentujemy dane produktów na wykresach porównawczych, co pomaga natychmiast zrozumieć możliwości i cechy produktu. Następnie pokazujemy, gdzie można znaleźć najlepsze oferty na każdy produkt.

oceny

Ocena

Oceniamy produkty w każdej kategorii na podstawie ich funkcji i akcesoriów, a także użyteczności i jakości wykonania. Chociaż jesteśmy pewni naszego własnego systemu oceniania, śledzimy również opinię publiczną, uwzględniając recenzje użytkowników i testerów.

Nasze kryteria oceny

Aby uzyskać jak najbardziej wyraźny obraz produktów i sprzedawców, których polecamy, analizujemy recenzje klientów z Amazon. Każdy kupujący szuka czegoś innego i dlatego prawdopodobnie ocenia produkty inaczej niż inni. Aby uzyskać pełny obraz produktu, analizujemy jak największą liczbę recenzji. Jest to najlepszy sposób, aby ocenić, czy produkt działa zgodnie z reklamą – nawet po wielu użyciach i nadużyciach.

Opinie klientów pomagają nam również wybrać kryteria, według których oceniamy produkty. Ważne jest dla nas, aby kryteria te pozwalały na sprawiedliwe porównanie. Ponadto chcemy, aby nasze tabele porównawcze odzwierciedlały rzeczywiste rzeczy, na które klienci powinni zwracać uwagę przy podejmowaniu decyzji o zakupie.

produkcja
Jakość i produkcja

Zbieramy informacje o procesach produkcyjnych użytych do stworzenia produktu. Pomaga to klientom odróżnić produkty z najwyższej półki od tanich sztuczek.

szczegoly-techniczne
Szczegóły techniczne

Niezależnie od tego, czy chodzi o waty, megabajty czy kilogramy, analizujemy wszystkie liczby i szczegóły dotyczące produktów i ich części.

accessoires_special_features
Akcesoria i funkcje specjalne

Co dostajesz za swoje pieniądze? Czy ten telefon komórkowy jest dostarczany z ładowarką? Czy w zestawie znajduje się zestaw słuchawkowy? Czy aparat jest gotowy do użycia, czy trzeba dokupić akcesoria? Dostawcy, którzy podejmują dodatkowe działania, zdecydowanie zdobywają u nas dodatkowe punkty.

zakres-funkcji
Zakres funkcji

Choć doceniamy, gdy coś doskonale spełnia swoje zadanie, wiemy również, że produkty z dodatkowymi funkcjami często oferują lepszy stosunek jakości do ceny. Co powiesz na pralkę, która również suszy Twoje pranie? Albo wiertarkę elektryczną, która pełni również funkcję wkrętarki? Czasami klienci chcą mieć dwie rzeczy w cenie jednej.

wysylka
Cena i wysyłka

Nie chcemy, aby produkty były po prostu tanie – chcemy, aby miały dobry stosunek jakości do ceny. Dlatego staramy się uwzględniać ukryte koszty, takie jak cena wysyłki. Smutna prawda o zakupach online jest taka, że tanie produkty często mają zawyżone koszty wysyłki.

doswiadczenie_klienta
Doświadczenie klienta

Nie mylimy recenzji klientów z opiniami ekspertów. Mogą one jednak dać nam wskazówki, jak może wyglądać doświadczenie klienta z danym produktem. Z tego powodu staramy się słuchać jak najwięcej świadomych głosów.

W jaki sposób Finalcheck zarabia pieniądze?

Oferujemy nasze usługi czytelnikom za darmo, dając Ci dostęp do ogromnej gamy produktów i do wszystkich naszych wykresów porównawczych. Nie musisz się nawet rejestrować, aby korzystać ze strony. Naszym jedynym celem jest opisywanie i porównywanie produktów – nie jesteśmy sklepem internetowym. Jeśli znajdziesz na naszej stronie coś, co chcesz kupić, kliknięcie na link do zakupów skieruje Cię bezpośrednio do sprzedawcy. My sami niczego nie sprzedajemy i niczego do Ciebie nie wysyłamy. To powiedziawszy, tworzenie treści i prowadzenie strony internetowej generuje dla nas wydatki każdego miesiąca. Aby zarobić niezbędne do tego pieniądze, korzystamy z linków afiliacyjnych.

Jak działa marketing afiliacyjny?

Marketing afiliacyjny jest formą marketingu opartego na wynikach. Oznacza to, że działa on w oparciu o system nagród. W przeciwieństwie do tradycyjnej reklamy w mediach drukowanych lub nadawanych, kupujący reklamy nie płacą za czystą powierzchnię reklamową, ale za klientów, którzy są zainteresowani tym, co mają do zaoferowania.

marketing_partnersk

Marketing afiliacyjny zarabia na nas, gdy nasi czytelnicy klikną na link, który prowadzi ich do jednego z naszych partnerskich sklepów internetowych. W zależności od szczegółów konkretnej umowy, otrzymujemy wynagrodzenie albo za każdego odwiedzającego wysłanego na stronę partnerską, albo za każdy dokonany tam zakup. Dobra wiadomość dla Ciebie jest taka, że jesteśmy opłacani przez sprzedawców, co oznacza, że nasza strona może pozostać darmowa dla czytelników.

Dla Ciebie jako klienta nie ma różnicy, czy odwiedzasz sklep bezpośrednio, czy przez jeden z naszych linków. W obu przypadkach cena produktu pozostaje taka sama. Zaletą korzystania z naszej strony jest to, że jesteś lepiej poinformowany, podczas gdy sprzedawca daje nam niewielką część zysku.

Jak to jest korzystne dla Ciebie

Jak powiedziano wcześniej, niektórzy sprzedawcy płacą nam za każdego odwiedzającego, którego im wysyłamy, podczas gdy inni płacą nam tylko za odwiedzających, którzy kupują ich produkty. W rzeczywistości, większość sprzedawców należy do tej drugiej kategorii.

To służy jako nasza motywacja do pokazywania Ci produktów, które dobrze działają, są dla Ciebie istotne i mają wysoką jakość. W przypadku, gdy popełnimy błąd w jednej z naszych rekomendacji, jak każdy czasem robi, tracimy naszą nagrodę, gdy zwrócisz produkt. Bardzo doceniamy też, gdy opowiadasz nam o swoich doświadczeniach z klientami. To daje nam szansę na zrecenzowanie danego produktu, a nawet usunięcie go ze strony, jeśli to konieczne. Nasza zdolność do zarabiania pieniędzy jest bezpośrednio związana z naszą zdolnością do pokazywania Ci najlepszych produktów. Naszym celem jest więc upewnienie się, że zarówno klient, jak i sprzedawca są zadowoleni z umowy tak bardzo, jak to tylko możliwe. Jeśli obie strony są zadowolone, to my również.

zadowolony-klient

Najczęściej zadawane pytania dotyczące naszej pracy

Jak redaktorzy wybierają rodzaje produktów do recenzji?

Potrzeby naszych czytelników są na pierwszym miejscu naszych decyzji. Na przykład wiosną dużym zainteresowaniem cieszą się produkty ogrodowe i outdoorowe. Jesienią natomiast większym priorytetem jest sprzęt RTV i AGD. Naszym celem jest oferowanie szerokiego spektrum produktów i dostarczanie wartościowych informacji o prawie wszystkim, co można chcieć kupić.

Dlaczego niektóre z wymienionych produktów nie zostały przez Pana osobiście przetestowane?

Konkurencja zmusza firmy do ciągłego ulepszania swoich produktów. W związku z tym w szalonym tempie pojawiają się uaktualnione wersje i ulepszenia produktów. W wielu przypadkach dany model może zostać zastąpiony nowszym w ciągu mniej niż roku. Na szczęście dla Ciebie, nasi redaktorzy śledzą najnowsze wydarzenia na rynku niezwykle uważnie. Aktualizacja naszych tabel porównawczych jest więc dla nas procesem ciągłym. Jeśli odkryjesz coś, co jest nieaktualne, daj nam znać.

Czy produkty zawarte w waszych porównaniach są aktualnie dostępne?

Nasz system oceny jest dwojaki. Z jednej strony opieramy nasze oceny na twardych faktach dotyczących produktu, przyglądając się dokładnie takim rzeczom jak zakres funkcji, liczba akcesoriów itp. Druga strona naszej analizy bierze pod uwagę źródła zewnętrzne. Polegamy w dużej mierze na opiniach klientów Amazon oraz wynikach badań instytutów testowych, takich jak wysoko ceniony niemiecki instytut Stiftung Warentest. Podsumowujemy te oceny i używamy ich do określenia ogólnej oceny.

Jak działają wasze oceny?

Nasz system oceny ma dwa oblicza. Z jednej strony, opieramy nasze oceny na faktach dotyczących produktu, przyglądając się dokładnie takim rzeczom jak zakres funkcji, liczba akcesoriów, itp. Druga strona naszej analizy bierze pod uwagę źródła zewnętrzne. Polegamy w dużej mierze na opiniach klientów Amazon oraz wynikach badań instytutów testowych, takich jak cieszący się dużym uznaniem niemiecki instytut Stiftung Warentest. Podsumowujemy te oceny i używamy ich do określenia ogólnej oceny.

Co zrobić, jeśli znajdziesz błąd?

Zawsze chętnie wysłuchamy konstruktywnej krytyki i propozycji obszarów do poprawy. Jeśli masz jakieś uwagi lub pytania, napisz do nas na adres mail@finalcheck.pl. Staramy się szybko odpowiadać na każdą wiadomość.